22 Temmuz 2016 Cuma

Milonga Paraiso - 13 Temmuz 2016

13 Temmuz'da İzmir'e 2 saat mesafedeydim. Milonga Paraiso'da da Daniel & Christina nın gösterisi olacaktı. Hadi gideyim dedim ve gittim.

Uzun zamandır göremediğim arkadaşlarımla karşılaştım.Ankara-İstanbul-Eskişehir olarak daha sık görüşebiliyoruz ancak İzmir'le ancak senede bir büyük festivallerde denk gelebiliyoruz. O yüzden bu kaçamakta onlarla merhabalaşmak çok iyi geldi bana.

Otelin çok tatlı bir terası var. Pist güzel.
Katılım, Ankara'nın haftalık milongaları ile aynı sayılırdı.

Daniel & Christina baya eğlenceli bir gösteri hazırlamışlardı, onlardan bu tarzı beklemiyordum açıkçası. Enerjilerinde bir değişiklik vardı sanki. Hoşuma gitmedi değil. Değişime açık biri olarak, farklı şeyler deneyenleri seviyorum.

10 gündür dans etmiyordum, çok özlemişim. "İyi ki gelmişim" dedim.

Milonganın sonuna doğru bir anons yapıldı. Gecenin ne kadar güzel olduğu söylendi. İzmir, bundan sonra da - gösteri olmasa dahi- milongalarda bu katılımı sağlamaya davet edildi. Tango eğitmenleri /organizatörleri bu tarz anonsları yapmak zorunda kalmamalı

İnsanı düşündürüyor.

NT
22.07.2016


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder