25 Ağustos 2016 Perşembe

İzmir-Ağustos 2016


Bugün İzmir'de 4. günümü bitirdim.
Tango için geldim. 4 gündür sabah 8de evden çıkıp gece 3 de giriyordum. Dün gece ayaklarım tango ayakkabılarıma sığmayınca anladım:İzmir çok nemli,çok sıcak ! İç Anadolu'nun yazları sıcak ve kurak, kışları soğuk ve yağışlı iklimine alışkın bünyem bu neme uyum sağlamakta çok zorlanıyor.

İzmir'de anladığım 2.şey, mini kot şort giymeyen kızların hoş karşılanmadığı; ya da sezonun modası mini kot şort ve crop top tşört. Sırt çantalarını da unutmamak gerek tabii. Ve en nihayetinde, bugün tüm cesaretimi toplayıp ben de şortumu giydim! Kendimi, ortama iyi adapte olmuşlukla tebrik edip 'aferin nilüfer' dedim.

Şimdiye kadar gidebildiğim iki milonga ve bir pratikte yaz rehaveti var sanki. Eh, ne de olsa İzmir burası. Akşamları gidilecek bir kordon,bir Çeşme var. Yalnız, ben İzmir erkeklerinin dansını seviyorum. Bunu 3 yıl önceki Ayvalık Tango Meeting'de de fark etmiştim. Evet, sizinle dans etmeyi seviyorum İzmir erkekleri.

1 hafta daha buradayım. Güzel şeyler öğreniyorum. Kendimi iyi hissediyorum.

Yakında görüşmek üzere ! Çok daha fazlasıyla.

25.08.2016
NT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder