5 Haziran 2014 Perşembe

Bien Venido a mi Blog !

Heyy ! You have happened to pass on my blog, Welcome :)

As an 'addict' who has met with Tango at 2009, I am in need to write my own experiences and withitness to somewhere 'cause there are lightings in my head - constantly-.. and these are flourishing in me when shared with others.

I not only want to put the words in order which arouse in me about my withitness, but also about the organisations I will participate, the people I will meet / watch and the notes I will read.
This way I will both keep my memories in mind and the people like you will also know.

For starters, I will be at Istanbul Tango Marathon, 1st edition this weekend.
We'll see ..

----------*--------------*------------*---------

Hey! Sayfama yolun düşmüş, Hoşgeldin :)

2009'da Tango ile tanışmış bir 'bağımlı'olarak artık kendi birikimlerimi ve farkındalıklarımı biryerlere yazma ihtiyacı duyuyorum. Aklımda sürekli yeni bir ışık parlıyor çünkü.. ve bunlar paylaştıkça güzelleşiyor benim içimde.

Sadece farkındalıklarımla ilgili değil,aynı zamanda bulunduğum organizasyonlarla, tanıştığım / izlediğim insanlarla, okuduğum notlarla ilgili bende uyanan kelimeleri de burada sıralamak istiyorum. Hem ben ne yaşadığımı hatırlayayım, hem senin gibi yolu buradan geçenler de bilsinler istedim.

Bu hafta sonu İstanbul Tango Maraton'dayım mesela...

Neler olacak, meraklıyım..

----------*--------------*------------*---------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder